loading...
اس ام اس عاشقانه اس ام س جدید پیامک جدید اس ام اس عارفانه
حسین بازدید : 0 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

.

.

زندگی غمکده ای بیش نبود

بهر ما جز غم و تشویش نبود

به کدام خاطره اش خوش باشم

که کدام خاطره اش نیش نبود

.

.

اس ام اس عاشقانه خرداد ماه

.

.

.

زندگی دفتری از خاطره هاست

یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یک نفر همسفر سختی هاست

و تو بدان عشق فراموش کردنی نیست

.

.

بگو چی شد که قلبت خالی شد از حضورم

مگه باهات چه کردم که میشکنی غرورم

بگو چی بود گناهم چی بوده اشتباهم

که اینگونه گذشتی از منو از نگاهم

.

.

.

ای چرخ و فلک دوندگی ما را کشت

بر درگاه خالق بندگی ما را کشت

این زحمت روزگار ، این منت خلق ،

ای مرگ بیا که زندگی ما را کشت

.

.

گرچه محتاجیم ، چشم اغنیا بر دست ماست

هر کجا دیدم آب از جو به دریا میرود

.

.

.

چه خوب بود همه آدمها میفهمیدند

فبل از اینکه فسیل شوند ، به یکدیگر محبت کنند

.

.

.

روزی با خودم فکر میکردم که اگر او را با غریبه ای ببینم

شهر را به آتش میکشم

اما الان حتی حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست

.

.

شبیه برگ پائیزی پس از تو قسمت بادم

خدا حافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

.

.

.

دل من در سوگ یاران ماتم گرفته

گل من پژمرده در باد فصل بهاران غم گرفته

اینجا غمگینن شب در کمینن یار من کو ؟یاری نمیبینم

.

.

آنسوی ناکامی ها خدائی هست

که داشتنش برای همه جبران همه نداشتن هاست

.

.

.

ابر هم در بارشش قصد فداکاری نداشت

عقده در دل داشت روی خاک خالی کرد و رفت

.

.

نخواستم با غم بسازی

نخواستم هیچی نگین

خواستم درد دلتو دیگه با هیچکی نگی

آخه عشق اجبار نیست تو زندون من نمون

حالا که فکر رفتنی ، دیگه از موندن نخون

.

.

.

چه سخته در جمع بودن

ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن

ولی در خود به آرامی شکستن

.

.

ساکنان دریا پس ار مدتی صدای امواج را نمیشنوند

چه سخت است قصه عادت

.

.

.

روزگاری جاده ای بودم غرق تردد ،

جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم ،

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهائی خود

.

.

.

سنگ هائی که من از یاد تو بر دل میزدم ،

خانه ای میشد اگر خانه بنا میکردم

.

.

زندگی ام یه سان پروانه ایست که دور شمعی خاموش پرهایش میسوزد

و من چه بیهوده به فکر نشسته ام حسرت پرواز را

.

.

پروانه به دور شمع چرخید و بال و پرش سوخت ،

بیچاره از این عشق فقط سوختن آموخت

 

ع – ش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 326